2011. március 24., csütörtök

Futás, gyúrás, kikapcsolódás

Végre-végre talán itt a tavasz!
Nekem most már sok éve, de 3 éve ismét nagyon fontos az egészséges életmód.
Nem kávézom, nem dohányzom (sajnos volt amikor dohányoztam) nem iszom alkoholt (csak alkalmanként mértékkel) és nem vacsorázom.
Télen vagy stapgépezem, vagy mint ezen a télen szobabiciklizem és expanderezem (gyúrogatok), hogy ne tunyuljak el.
Nagyon úntam már ezt a szobai akciókat olyan jó végre kimozdulni a szabadba.
Március 15-én Bercelen, ma pedig Bokoron futottam le hegyek-völgyek között a szokásos távomat, ami azért 3-4 km/alkalom. Egyszer-kétszer kicsit megállok a bokori távon, a Bercelen nem, az nem annyira hegyes-dombos szakasz, de távra annyi, mint a bokori.
Örömmel tölt el, hogy majdnem annyira bírom, mint ősszel amikor abba hagytam a "szezont".
Igaz van, hogy fizikálisan jól elfáradok, de bármennyire is hihetetlen lelkileg teljesen feltölt és kikapcsol.
Már pedig az olyan munkakörbe, mint amiben dolgozom, ez nagyon rám fér, életmentő.
Lefutok 4 km-ert és felüdülve, tiszta fejjel érek haza.
Mindennél többet ér.
Futok a gyönyörű természetben a madárcsicsergésben, megpihenek a bokori kedvenc lesemen és futok tovább.
Nagyon jó ez és egészséges, ajánlom mindenkinek!

Köszönöm Istenem, hogy van erőm és akaratom ehhez.

Szepes Péter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése