2011. március 6., vasárnap

Gyöngyöspata meg a többiek...



Miért kell ezeket megvárni?!
Egyértelműen a mindenkori politikát teszem ezért felelőssé!
Ugyan is egyik oldalról a roma szavazatok megszerzéséért majd nem mindent megengednek nekik, másik oldal meg szintén a radikális szavazatok megszerzéséért játsza a "Csendőr bácsi" szerepét.
Közben településeken belül ezáltal is (nyilván azért összetettebb kérdéskör ez, hiszen történelmi, kulturális háttere is van ennek...) csak tágul a szakadék a romák és nem romák között, ebből nem sokára szerintem vérre menő tragédia lesz.
A Rendőrség meg nem tesz semmit, csak furikázva igazoltatják a becsületes fehér embereket, meg szórakoznak.
Szép ország ez, tipikus Mária országa, gratulálok!
Irónikus volt az utolsó mondatom igen...

Jaj Istenem: áld meg a Magyart, először is ép ésszel!

Utóirat: Valamit nagyon nem értek! Ha egy roma/cigány mind egy hogyan hívjuk (kiket ugyan olyan rangúnak tartok mint én vagyok) valakit agyonüt, kirabol, akkor nincs BTK módosítás meg semmi különös, de ha a Véderő vagy Szebb Jövőért felvonul, meg járőrözik akkor 2 napon belül. Én ezt nem értem. Senki nem látja  a politikai vezetők közül, hogy addig míg faluk élnek rettegésben a romáktól, és senki nem segít nekik, addig nem fog szűnni a járőrözés, és ez erre (nem túl szerencsés) a válasz?!


Szepes Péter

2 megjegyzés:

  1. >>"Jaj Istenem: áld meg a Magyart, először is ép ésszel!"<< Szomorú...igaz...fáj. Ha egyre több embernek kezd el fájni,akkor talán lesz nemzeti (fel)ébredés.

    VálaszTörlés
  2. Remélem én is, hogy lesz, mert lennie kell!

    VálaszTörlés