2010. október 20., szerda

A Társ

A Teremtő Isten azt mondja a világ teremtésekor, az ember megalkotásának idején, hogy "adok hozzá illő segítőtársat", Ádám így kapja Évát Isten ajándékaként, mint mellé rendelt társat.
Innen ered a férfi-női párkapcsolat, a házasság intézménye.
Ez Isten rendelése, neki tetsző dolog.
Óriási kegyelemnek tartom, amikor egy férfi, vagy nő meglátja azt, hogy kit szánt neki az Isten, és el is tudja azt fogadni, attól pedig nagyobb kegyelem nem kell, amikor egy életet el is tölthetnek együtt, Istennek szolgálva. A Teremtő megáldja az ilyen kapcsolatokat, főleg ha ezt kéri is a pár.
Amikor azt tudjuk mondani az Isten által hozzánk rendelt társunkra, hogy ő az igazi, az csodálatos.
Hatalmas felelősség egymás mellé szegődni, rábízni magunkat a másikra és együtt nevelni fel a gyermekeket.
Olykor nagyon nehéz alkalmazkodni, engedni, áldozatot hozni, önzetlennek lenni, belátni, hogy csak a hűség a fontos, és a szeretet a másik iránt, a családom iránt.
Krisztus az ALAP, amin egy házasság és a házasélet állhat.
Megtanulni adni egy kapcsolatban és közösen túljutni a megpróbáltatásokon, bízni a másikban.
Nekem volt már egy rossz kapcsolatom, házasságom nem szeretnék több ilyet.
Ezért is vagyok hálás az Istennek, hogy megáldott és nem maradok társ nélkül, és tudom megadta az igazit és én felismertem ezt.
Olyan lányt kaptam, aki tiszta emberségével, önzetlen szeretetével, türelmével, lelkierejével, életemnek irányt adott és újra értelmet.
Nagyon hálás vagyok érte az Istennek, és boldog!
Vele szeretném leélni az életem és folytatni majd az örökkévalóságban.

Szepes Péter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése