2010. október 30., szombat

35. születésnap

"Mikor vizen mégy át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok el nem borítanak, ha tűzben jársz, nem égsz meg, és a láng nem perzsel téged." (Ézsaiás 43,2.)

Születésnap. Van, aki versben emlékezik meg erről (pl. József Attila), van aki zenét ír e jeles alkalomra, vagy alkalomból, van aki részegre issza magát, van aki elrontja a gyomrát, van aki elutazik valahová, van aki Istenre figyel ilyenkor mégjobban, van aki szomorú lesz stb...
Hatalmas, emberi ésszel felfoghatatlan, hogy egy női petesejtből és egy spermiumból, szívtől dobogó test lesz, gondolkodó személyiség lesz, és alkotó ember.
Isten teremtő ereje emberi gondolkodással csak részlegesen be(fel)fogható, de hittel érezni lehet.
Jaj de nehezen lettem pedig, 5,5 évre születtem a szüleim házassága után, aztán farfekvés miatt császár.
Anyu valamilyen fertőzést kapott szülés után, műteni kellett és amikor altatták, olyan altatót adtak be (orvosi pancserség miatt) neki amit nem bírt a szervezete ezért leállt a szíve, 3 perc után indult újra. 
1975. október 30-án születtem, 1975. Karácsonyán jöttünk haza. Pedig kis híjja volt, hogy nem jövünk, mert a kórházi 2 hónap valamelyikén addig-addig forogtam, hogy a pólyába szorult a torkom és már kék volt a fejem, mire egy takarítónő észrevette és kiszabadított.
Jaj de nehezen lettem!
Nem hiába volt, hogy amikor volt a bemutatásom az Imaházban (nálunk ez van gyermek-keresztség helyett) az Istennek és a Gyülekezetnek, mindenki sírt.
Édesanyám pedig boldogan adott ott hálát, hogy "ezért a fiúért könyörögtem..."
Tényleg születésem, inkább fogantatásom pillanatától tenyerén hord az Isten, hiszen ő már az anyaméhben tudja mi lesz belőlünk.
Eddig 35 évet adott, és arra teremtett, hogy szolgáljam az embereket.
Ehhez adott erőt mindég, szüleimet is megtartotta és megáldott.
Sok mindent kivetnék eddigi életemből, ha lehetne, de örülök, hogy tálentumok is benne vannak.
Amire teremtettem azt betöltöm és ez a legfontosabb.
Úgy szeretnék haza költözni az Égi Hazába, hogy addigra életemet szétosztottam a mások javára és azokból sok-sok új (lelki) élet fakadt.
Ehhez Isten, Jézusban mindent megadott, nekem kell csupán fogni a kezét, míg a szívem dobog.
Markolom ezt a Kezet!

Szepes Péter

4 megjegyzés:

  1. Ez szép volt. Örülök, hogy elolvashattam.

    VálaszTörlés
  2. És milyen jó, hogy adott nekem Téged a Jó Isten! És maradj is itt mellettem még nagyon sokáig, legyél a támaszom, a tanítóm, a barátom. Isten éltessen!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia Csabi, én is örülök, hogy örülsz!

    VálaszTörlés
  4. Drága Mónikám, és a Férjed is leszek!
    Te vagy a mindenem!

    VálaszTörlés