2012. július 11., szerda

Elköszönés a Harmóniából...

Harmónia
Rehabilitációs Intézet és Ápoló Gondozó Otthon
2687 Bercel, Petőfi út 2.
Tel: 35/384-011. Tel/fax: 35/384-219
                                                        bercelrehab@nograd.hu
                                                           www.bercelrehab.hu


„De az ÚR ezt mondta Sámuelnek: Ne tekints a megjelenésére, se termetes növésére, mert én megvetem őt. Mert nem az a fontos, amit lát az ember. Az ember azt nézi, ami a szeme előtt van, de az ÚR azt nézi, ami a szívben van.”
                                                                        (Sámuel első könyve 16. rész 7. verse)

Kedves Olvasók!

Amikor érkezünk valahová már jó, ha akkor tudjuk, hogy el fog jönni –amikor az Isten akarja- a távozás, elköszönés ideje is. 
Igyekeztem mindig fejemben tartani igazgatóként is, hogy ez a pozíció itt a Harmónia RIÁGO-ban nem tart örökké. Most eljött a búcsú ideje.
A Jóisten hiszem, hogy úgy határozott már máshol van rám szükség. Óriási kegyelem az, amikor valakire az Isten szolgálatot bíz, és eszközként használja. Egy hónap híján 4 év adatott nekem, hogy Bercelen szolgáljam itt az intézetben a rám bízott ellátottakat és munkatársaimat. Azért választottam a fenti bibliai idézetet (ami Dávid királlyá választásának történetéből való), mert nem csak Sámuelnek, hanem nekem/nekünk szociális szakembereknek is meg kell tanulnunk, hogy az a lényeg, ami a szívben van, nem a külsőségek, a képességek. Számomra az ellátottaink szívében volt az egész világ, a munkám alfája és omegája ebből állt. Sokat tanultam tőlük pl.: emberséget, odafigyelést, őszinte ragaszkodást és a kis dolgoknak való felhőtlen örülést, hogyan lehet nézve, némán, siketen vagy vakon is szeretni, és ez egész életemben elkísér. Olyan helyzetekben adtak nekem erőt, amire csak tőlük számíthattam, mert az úgynevezett épelméjűek világa erre képtelen volt. Ők akkor is szerettek, ők nem érdekemberek. Ők nem hagynak cserben. Nagy tanulság ez.
Hálát adok az Istennek kegyelméért!
Hálás vagyok értük az Istennek és köszönöm nekik a rengeteg törődést, szeretetet!
Hálás vagyok a munkatársaimért, akik nélkül nem tudtam volna sikerre vinni ezt a 4 évet!
Hálás vagyok a Fenntartóért, hogy kenyeret adott!
Hálás vagyok Bercelért, hogy befogadott!

Utam/utunk Pécsre vezet szeptembertől, egy újabb fontos szolgálat állomásaként a Baptista Szeretetszolgálat Szeretetotthonába.
Életem Istenre bízva, megyek és szolgálok tovább, az életem értelmével, a Feleségemmel együtt.

Köszönöm mindenkinek a támogatást! Isten áldja Önöket!


Bercel, 2012. július 11.                                                Megbecsüléssel:  Szepes Péter
                                                                                                                    igazgató


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése