2010. december 31., péntek

Szilveszter

"Taníts úgy számlálni napjainkat, hogy bölcs szívhez jussunk!"

90. Zsoltár, 12. verse

„Boldog új év…
Csak ezt ne mondanák!
Boldog új nap-
-ez kéne inkább
Ha napjaim boldogok,
Nem lehet nagyobb baj…”

(Álomtündér)



Áldott, békés, emberségesebb, boldog Új Évet kívánok mindenkinek!

Anyum írta nekem ma:

" A szeretet az ami karácsonykor megjelent; szeretni a másik embert, nem valamiért, nem azért, hogy engem is szeressenek, nem azt aki képes viszont szeretni, hanem az igazi szeretet: keresni a bajt! Jézus is a bajt kereste, az emberiség baját és ezért jött a földre, hogy azt mind magára vegye! Akkor szeretem én is a másik embert, ha keresem, megtalálom a baját és abban együtt érzek vele, segítem őt ki belőle, vagy átvállalom a baját! Ha ez nem  így működik, nem vagyok még Krisztus követő !"Én még így magyarázva a karácsony jelentőségét nem igen hallottam! Szeretem ezt a (evangélikus) papot! Nem kertel, egyenes és a tiszta igét hirdeti! Ahogy Őt hallgattam, Kis Fiam,....! Te is mintha mindig keresnéd a bajt! Kezdelek érteni talán nem ez a legnagyobb hibád! (Talán?) neked is ez a legnagyobb érdemed!"

Szepes Péter



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése