2010. december 25., szombat

Eljegyzésünk

"Mindenestõl szép vagy, én mátkám, és semmi szeplõ nincs benned!"
(Énekek Éneke 4. rész 7. verse)

Kedves Mónika!

"Egészet adni
Soha se felet
Vállalni mindent
Bármit is jelent
Egészet adni, mindent
Ami van
Ami csak vagyok
Maradéktalan."


Kedves Szülők Magdolna és Sándor!

Nem kevesebbet az ő életét kérem,
Ami már eggyé vált énvelem.
Nincs gyönyörűbb Csillag az égen,
Mint drága Mónikám nékem!
Ő a tökéletes választás egy életen át.

A válasz: IGEN volt Mónika és Szülei részéről is!

"Olyan jó Közeledben lenni..." című éneket is elénekeltem Mónikámnak, Szerelmemnek, basszusgítározva, Édesanyám kísért elektromos orgonával.
Nagymamám imádkozott értünk, ISTEN áldását kérve.

A MAI NAPON 2010. DECEMBER 25-ÉN KARÁCSONYKOR BERCELEN, ELJEGYEZTEM BENYOVICS MÓNIKÁT, ÉLETEM PÁRJÁT!

Végtelen öröm és boldogság van szívünkben!!!


Szepes Péter

3 megjegyzés: