2011. augusztus 3., szerda

A megtartó Isten

Még idén áprilisban írtam  http://szepespeter.blogspot.com/2011/04/ellenorzes.html ,hogy munkahelyemen http://www.bercelrehab.hu/
átfogó-rendszer ellenőrzés lesz, az elmúlt 2,5 évről, tehát amióta igazgató vagyok.
Azt írtam, ennek a kontrollnak számomra a tétje, hogy meglátszik e majd, miszerint hívő ember igazgatja az intézményt. Nem magamért írtam ezt, higyjék el, hanem azért, látszik e majd Isten munkája, vagy csak haszontalan eszköz/szolga vagyok.?
Nos, ma megjött az ellenőrzési jelentés, 26 oldal+ mellékletek.
Nyilván vannak benne hiányosságok, de igen pozitív a jelentés.
A példaértékű, mintaértékű, követendő, jószínvonalú stb...kifejezések bőven vannak benne.
Jól megfelelt minősítést kaptunk, ami igen jó eredménynek számít.
Munkatársaim szép munkát végeztek.

Ez erőt adhat a jövőre nézve is.


Nagyon hálás vagyok a Jóisten megtartó kegyelméért, a segítségéért, az áldásaiért, ez az Ő érdeme és Soli Deo Gloria!
Egyedül Ővé a dicsőség!!!

Szepes Péter
igazgató

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése