2014. január 5., vasárnap

Igazi Karácsony!


Ma hallottam róla, hogy létezik ez a film, bár a történetről hallottam. Címe: Fegyverszünet Karácsonyra. 1914. december 24-én este az I. világháború idején csoda történt és az addig egymást lövő katonák kimásztak a lövészárkokból, barátkoztak, Istentiszteletet tartottak, még rögtönzött focimeccs is volt, dolgaikat kicserélték. Ünnep volt, mert Jézus Krisztus átformálta a gondolataikat, megindította a szívüket. Persze a parancsnokok a bőrfotelekből ellenezték ezt és nem nézték jó szemmel, de nem tudtak tenni ellene. 
Magamnak is írom: az ilyen ünnepeket nem lehet megszervezni, az ilyen ünnepek az igaziak, nem pedig a marketing ünnepek Karácsonykor. Amikor egy hívő közösségnek, vagy hívőembernek reklámoznia kell magát, akkor már baj van! Én így gondolom! Még akkor is, ha most vannak akik úgy gondolják, én is reklámozom itt magam.





Szepes Péter


3 megjegyzés: