2011. május 11., szerda

Bajnok a Videoton!

Lehet, hogy sokan (főleg hölgyek) nem értik ezt, de bizony elérzékenyültem és megkönnyeztem a ma esti Videoton-Kaposvár elsőosztályú magyar bajnoki mérkőzés végén.
Hiszen 70 éves (1941-ben alapították a székesfehérvári csapatot) története első bajnoki címét szerezte meg a csapat. Ez eddig 13 csapatnak sikerült az 1901-től íródó elsőosztályú nemzeti bajnokságban, és 6 vidéki csapatnak a 13-ból. A Videoton a 14-ik és a 7-ik vidéki csapat, akiknek sikerült a bajnoki arany.
Hat éves (30 éve!) koromtól vagyok Videoton szurkoló.
Apunak köszönhetem ezt, aki nagy fradi és futball drukkerként mindég nézte a TV-én a meccseket, én meg vele, Fazekas, Törőcsik, Kakas, Nyilasi, Disztl testvérek fociztak ekkor az élvonalban.
Nekem megtetszett a Videoton, és kisgyermek fejjel elkezdtem nekik szurkolni.
Amikor 2006-ban az Üllői úti stadionban, szintén története első magyar kupa győzelmét megszerezte a Vasas ellen, ott voltam és ünnepeltem őket.
Lipták Zoltán a Vidi egyik védője ráadásul salgótarjáni származású.
Boldog vagyok, hogy : BAJNOK A VIDI!
SZÉP VOLT MEZEY DOKTOR, SZÉP VOLT FIÚK!
Így tovább a magyar kupa döntőben is!


Szepes Péter

1 megjegyzés:

  1. Bár én 1984 óta a Dózsának...-azaz az UTE-nek szurkolok,nagyon örülök a Videoton bajnokságának! Megérdemelték,volt is nagyon nagy ünneplés! Néztem szerdán a Duna TV-n a meccset,emlékezetes volt. Köszönöm,Péter hogy Megörökítetted!

    VálaszTörlés